Reklamacje

Reklamacje dotyczące jakości i ilości dostarczonych roślin powinny być składane w chwili odbioru towaru jednak nie później niż 24 godziny po odbiorze roślin. Po stwierdzeniu, że rośliny nie spełniają Państwa oczekiwań proszę:

- wymienić powód Państwa niezadowolenia

- zrobić zdjęcia i przesłać je pocztą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. oraz podać ilość roślin, które według Państwa nie nadają się do sprzedaży

Firma Wrzoskwiat nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednio przechowywane i pielęgnowane rośliny. Rośliny przewożone są na wózkach CC. Po rozładowaniu, rośliny, powinny być rozstawione, aby udostępnić im odpowiednie oświetlenie i dostęp powietrza, co jest niezbędne do ich prawidłowego rozwoju. Ponadto przed dostarczeniem roślin do klienta są one zabezpieczane środkami grzybobójczymi. Po otrzymaniu materiału reklamacyjnego i stwierdzeniu zasadności reklamacji, uwzględniamy ją. Jednakże w przypadku naszych wątpliwości w ciągu 48 godzin wysyłamy naszego przedstawiciela, który ma za zadanie ocenić stan roślin, a także uznać, bądź odrzucić reklamację.

Uprzejmie proszę o zachowanie terminu reklamacji.